Φόρμα αναζήτησης
Close this search box.

Πολιτική Επιστροφών

 

Η εταιρεία μας δεσμεύεται να παρέχει υψηλής ποιότητας προϊόντα στους πελάτες της. Εάν για οποιονδήποτε λόγο δεν είστε ικανοποιημένοι (ως πελάτες) με την αγορά σας, παρέχουμε τη δυνατότητα επιστροφής ή αντικατάστασης, υπό τους ακόλουθους όρους.

 

Οι επιστροφές προϊόντων μπορούν να γίνουν στις εξής περιπτώσεις:

1. Αλλαγή γνώμης/Ακύρωση παραγγελίας

A. Όταν ως πελάτης, επιθυμείτε να προβείτε σε ακύρωση παραγγελίας πριν αυτή φορτωθεί στην μεταφορική σας (του πελάτη), δεν υπάρχει καμία επιβάρυνση. Στην περίπτωση που έχετε (ως πελάτης) καταθέσει ήδη το ποσό, θα σας επιστραφεί άμεσα σε λογαριασμό σας που θα μας υποδείξετε και θα πρέπει να αναγράφονται τα στοιχεία αυτού που έκανε την παραγγελία.

B. Όταν επιθυμείτε να προβείτε σε ακύρωση της παραγγελίας σας, ενώ αυτή έχει ήδη παραδοθεί στη μεταφορική ή στην courier, επιβαρύνεστε με τα έξοδα αποστολής.

C. Όταν επιθυμείτε να προβείτε σε επιστροφή της παραγγελίας γιατί αλλάξατε γνώμη, θα πρέπει πρώτα να επικοινωνήσετε με το αρμόδιο τμήμα της εταιρείας μέσω e-mail στο sales@solin.gr εντός 14 ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία παραλαβής.

Για να γίνει αποδεκτή η επιστροφή, πρέπει το προϊόν να είναι αχρησιμοποίητο, χωρίς φθορές, στην αρχική του κατάσταση και συσκευασία και να συνοδεύεται από όλα τα σχετικά έγγραφα-παραστατικά. Τα έξοδα αποστολής επιβαρύνουν Εσάς, (τον πελάτη).

2. Λανθασμένη αποστολή:

Αν παραλάβατε διαφορετικό προϊόν από αυτό που παραγγείλατε, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το αρμόδιο τμήμα τηλεφωνικά στο 210-2531990 ή μέσω e-mail στο sales@solin.gr ώστε να συνεννοηθείτε για τον τρόπο επιστροφής του και την αντικατάστασή του. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία, αρκεί να τηρηθεί ο προτεινόμενος τρόπος μεταφοράς.

3. Ελαττωματικό προϊόν:

Αν παραλάβατε ελαττωματικό προϊόν, θα πρέπει να επικοινωνήσετε με το αρμόδιο τεχνικό τμήμα τηλεφωνικά στο 210-2531990 ή μέσω e-mail στο tech@solin.gr ώστε να συνεννοηθείτε για τον τρόπο επιστροφής του και την αντικατάστασή του. Τα έξοδα επιστροφής επιβαρύνουν την εταιρεία, αρκεί να τηρηθεί ο προτεινόμενος τρόπος μεταφοράς.

Προσοχή:

Επιστροφές δεν γίνονται δεκτές στις πιο κάτω περιπτώσεις:

a. Προϊόντα που έχουν χρησιμοποιηθεί ή έχουν κατεστραμμένη την εργοστασιακή τους συσκευασία.

b. Προϊόντα που έχουν υποστεί ζημιά με υπαιτιότητα του πελάτη.

c. Προϊόντα που παραγγέλνονται και παράγονται σύμφωνα με τις εξατομικευμένες ανάγκες ή/και ειδικές προδιαγραφές του πελάτη.

Μετάβαση στο περιεχόμενο